"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 25 maja 2020

mówią...

               my nie z soli, ani roli ino z rożnych alkoholi;) młodzież dwudziestego wieku wychowana nie mleku, lecz na winie oraz mlecznej margarynie he,he... Nie miałem więc żadnych oporów, żeby pomimo padającego deszczu wyjść pobiegać:) Tym bardziej, że naprawdę bardzo lubię biegać w deszczu zwłaszcza po po kałużach;)
W planie była dycha, czyli minimum niezbędne do podtrzymania funkcji życiowych organizmu;) Wyszła z małym "hakiem"
Lubię deszcz, ale nie lubię taplać się i ślizgać w błocie. Dlatego zrobiłem dziesionę na "Bałtyku" udeptując ścieżkę rekreacyjną. Raz w jedną, raz w drugą stronę, a potem małe pętle z wykorzystaniem mostka na "szyjce". 
Chyba z racji deszczowej pogody spotkałem tylko radiowóz;) i Gospodarza parku Lisiniec. Fajnie, bo mogłem oddychać pełną piersią;)
Było rewelacyjnie! Ciepło, wilgotno, cicho po prostu święty spokój. Jedynie ptaki świergotały tak jakby cieszyły się z tej prawdziwie wiosennej aury.
 głośność na full;)
Miałem chęć pobuszować po crossowych ścieżkach i krzaczorach. Ale mokre gałęzie "pokładły" się w poprzek;) A gliniane podłoże zrobiło się śliskie jak lodowisko. Tak, czy inaczej nie krzywduję sobie:) Akumulatory naładowane;)

 

Cytat dnia

„Życie nie jest lepsze ani gorsze od naszych marzeń, jest tylko zupełnie inne.” William Shakespeare

Przysłowie na dziś:
     „Jeśli w maju deszcze na dworze, to jesienią chleb w komorze”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13