"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

sobota, 23 maja 2020

co się...

                        odwlecze to nie uciecze;) Dzisiaj za wczoraj zrobiłem udeptywanie ścieżek wzdłuż Stradomki, Warty i Konopki. Tam gdzie się dało biegłem raz po jednej stronie, a z powrotem po drugiej. Miało być do ulicy Dębowej, ale skończyłem pod Aleją Pokoju.
https://www.relive.cc/view/vr63ZLo8N8O
W jedna stronę wyszło prawie osiem kilometrów. W drodze powrotnej zagapiłem się i nie przebiegłem na druga stronę przez mostek. Przez to musiałem dobiec wzdłuż Konopki do Jagielońskiej, żeby tam przez most przejść na druga stronę. Niewiele wydłużyło to powrotną trasę, lecz później "na mieście" dołożyłem kilometry, żeby zamknąć pętle. W sumie nabiegałem osiemnaście kilometrów. Z czego około czternaście przy wodzie;)
Było fantastycznie!! Cieplutko - plus piętnaście stopni na termometrze. Deszczyk kropił delikatnie:)) A ja uwielbiam biegać w deszczu. I jeszcze ten doping od Adama esemesem: "leć Tete, leć". Po czy od razu przyśpieszyłem he,he... 
Nie byłem przygotowany logistycznie, bo fizycznie jak najbardziej:) Dlatego żałuję, że faktycznie nie zaplanowałem na dzisiaj  prywatnego maratonu;)
Wszystkie zawody odwołane przez rządowe restrykcje:( Jednak pasowałoby jakiś wiosenny sobie przebiec. To jest myśl! Muszę cosik wykombinować;)
Forma zwyżkuje;) a tu na żadne starty raczej nie ma co liczyć:( Szkoda.
W tym tygodniu nabiegałem sześćdziesiąt pięć kilometrów w czterech wyjściach. Do tego trzydzieści wychodziłem, więc w nogach prawie setka;) 

Cytat dnia

„Naszą największą słabością jest poddawanie się. Najpewniejszą drogą do sukcesu jest zawsze próbowanie po prostu jeden, następny raz.” Thomas Alva Edison

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13