"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 23 marca 2020

po ostatnim...

                             poście trafiłem na wywiad potwierdzający moje zdanie w sprawie akcji zostańwdomu. Póki co powinna trwać - ograniczamkontakty, trzymamdystans, unikamludzi. 
Dzisiaj przeciwwirusowe jedenaście kilometrów. Spotkałem w zasięgu wzroku;) na początku sympatyczną biegaczkę:) a na koniec biegacza. Na inne osoby w bliskiej odległości  się nie natknąłem.
Piękne słoneczko i tylko ten silny, przeszywający lodem wiatr:( W słońcu czternaście kresek powyżej zera, ale w cieniu jedynie dwie na plusie. W słońcu cieplutko przez co zaczyna się człowiek pocić, by za chwilę w miejscu zacienionym i pod wiatr został wychlastany przez lodowaty prąd powietrza:( 
Szczerze mówiąc miałem jeszcze ze trzy kilometry dołożyć, lecz moje wrażliwe oczy bardzo  łzawiły:(  Zatem "zjechałem" z żalem do pit stopu;) Było... Fajnie!
https://www.relive.cc/view/vQvyzNQd7KO
W radiu zapodali, że 339 osób z kwarantanny nie przestrzegało izolacji!!! Nie rozumiem jak można narażać innych w tym bliskich skoro istnieje podejrzenie zarażenia wirusem. Mimo wysokich kar finansowych tacy ludzie lekceważą zalecenia specjalistów:(( Powinno się Ich się piętnować! A nie zdrowych biegaczy, rowerzystów, czy spacerowiczów, Którzy zachowując środki bezpieczeństwa dbają, aby być w formie do walki z kwirusem.
Cytat dnia

„W życiu chodzi o więcej, niż tylko o zwiększanie jego szybkości.” Mahatma Gandhi
 Przysłowia:
  • „Marzec zimny i słoneczny, plon zaręcza dostateczny”
  • „Marzec, co z deszczem chadza, mokry czerwiec sprowadza”
  • „Zima, gdy mrozem nie wygodzi, marzec z kwietniem wraz wychłodzi”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13