"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


wtorek, 10 marca 2020

dzień...

                 mężczyzn uczciłem krótkim biegiem im pluskaniem w "Adriatyku". Wczoraj było długo (3h;) Dziś miała być gimnastyka, czyli wygibasy;) Ale pomyślałem po bez mała trzydziestce przyda się regeneracja w zimnej wodzie. Aura świątalna jak na czterdziestu męczenników przystało;) Temperatura powietrza +8,  wody w "Adriatyku" +5,2 i to słonko:) Fantastycznie! Wiosna całą gębą!
Sezon morsowań ma się ku końcowi chociaż tak prawdę mówiąc to wcale się nie zaczął, bo zimy w tym sezonie nie było:( Od kilku lat kapię się cały rok na okrągło, więc sezon dla mnie trwa cały rok. Tak jak bieganie niezależnie od pory roku, pogody i aktualnie panujących warunków atmosferycznych. 
Dzisiaj planowałem tyko dobieg nad "Pacyfik" pluskanie i powrót. 
https://www.relive.cc/view/vQvyzJB2JKO
Niestety w dalszym ciągu woda w tym zbiorniku jest czymś zanieczyszczona:( Pływają jakieś brunatne smugi, jakby tłuste:( Ktoś coś paprze, albo coś się rozszczelniło:( na dnie tej najgłębszej ze wszystkich trzech glinianek. 
Poszurałem szybciej nogami, wykąpałem się, więc czas  poświętować;) 

Przysłowia na dziś:
  • „Gdy mróz w marcu dnia dziesiątego, jeszcze czterdzieści dni mrozu takiego”
  • „Męczennicy, gdy mróz noszą, czterdzieści dni mrozu głoszą”
  • „Męczennicy jeśli psocą, będzie dżdżysto Wielką Nocą, a gdy kropla dżdżu nie spadnie, przez sześć niedziel będzie ładnie”

Cytat dnia

„Nie pozwól, by to czego nie możesz zrobić powstrzymywało Cię od zrobienia tego, co jesteś w stanie zrobić” John Wooden

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13