"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 12 marca 2020

bezludzie...

                       wybrałem dzisiaj;) Miałem zamiar, a nawet już leciałem na "Bałtyk" kiedy pomyślałem może lepiej w bialskie pola;) Dawno nie byłem. 
Z racji szalejącego wirusa znów wyszła wyższość biegania nad innymi aktywnościami. W grach zespołowych trzeba zebrać odpowiednią liczę zawodników i często dochodzi do bezpośrednich fizycznych kontaktów.  
Bieganie jest nie tylko najprostszą formą aktywności fizycznej, lecz na razie najbezpieczniejszą. Nie trzeba biegać w pomieszczeniach, albo w grupach. Można biegać tam gdzie nie ma ludzi i ograniczyć bliskie spotkania z innymi biegaczami.
Dziś aura byłaby idealna na bieganie gdyby nie silny wiatr:( Poza tym rewelacyjna temperatura +12 stopni Celsjusza i słoneczko:) 
Miała być dycha, ale z rozpędu, a konto jutrzejszego trzynastego piątku trzynastka;)
https://www.relive.cc/view/v26M8E7nmEO
Fajnie w Lasku Wilka i na polach pachnie wiosną! Cisza, spokój i tylko biegaczy brak. Przez całe trzynaście kilometrów spotkałem tylko jedną biegaczkę:) Po wczorajszym bieganiu po drabinie;) nóżki nie bardzo chciały szybciej przebierać, ale po piątce przekonały się ze nie mają innego wyjścia;) I z każdym kilometrem było coraz lepiej.

Przysłowia:
  • „Na św. Grzegorza idzie zima do morza”
  • „Groch święty Grzegorz zasiewa, soczewicę Jakub miewa”
  • „Po świętym Grzegorzu nie paś bydła na zbożu”

Cytat dnia 

„Nie uda Ci się przepłynąć oceanu dopóki nie zdobędziesz odwagi, by stracić z oczu widok lądu.” Krzysztof Kolumb

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13