"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 6 marca 2020

61...

             kilometrów w tym tygodniu na sześćdziesiąte pierwsze urodziny;) 
Najpierw jednak wieści z Aten!
Brakuje słów;) żeby Taki Wyczyn opisać. Jeszcze raz w tym miejscu - Paweł ogromne słowa uznania, szacunek, wielkie brawa i gratulacje.
Z drugiej strony powiadają każdy me swoje małe "Ateny". Każdy ma swoją walkę i swoje zwycięstwa. Bo dopóki walczysz Jesteś zwycięzcą, a maratończyk nigdy się nie poddaje.
Piąte i ostatnie wyjście w tym tygodniu. Urodzinowe bieganie;) Jak świętować urodziny jeśli nie bieganiem;)
Nd - 13,60 + pn - 17,43 + śr - 13,48 + czw - 5,69 + pt - 11,1 = 61,3
Wybiegany "ślad" przypomniał mi, że jak co roku o tej porze w Bochni będzie biegowe fedrowanie;) Czy nie wygląda jak kopalniany chodnik? Nawet biegacza można się dopatrzeć;)
Bylem cztery razy na tej kapitalnej imprezie biegowej:)Dziś miało być rano, ale nie dałem rady:( Hierarchia wartości decyduje:)
Najważniejsze, że wyszedłem i z radochy świeciłem zębami w ciemności;) 
https://www.relive.cc/view/vrqodypPpKv
Cytat tygodnia: 
                        Dopóki nie zaakceptujesz tego, kim jesteś nie będziesz zadowolony z tego, co masz. - Doris Mortman

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13