"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

piątek, 14 lutego 2020

skoro...

                  bieganie walentynkowe to gdzieżby jak nie w Alei Brzozowej, Lasku Wilka i po bialskich polach;)
Trzynaście i pół kilometra szybszego przebierania nogami poprzedzone pięciokilometrowym spacerkiem  z MLP po "Bałtyku" i "Biedrze" hi,hi... Potem w bambosze biegowe i fru... he,he... 
https://www.relive.cc/view/vYvrDYxmxx6
Początkowo myślałem wbiegając na wertepy polne, że wracając w ciemnościach pewnie zaliczę wodowanie w niejednej kałuży hi,hi... A tu zdziwko! Ciemno zrobiło się dopiero po siedemnastej! Wschód słońca: 6:55, zachód słońca: 16:45. Dzień trwa już: 9 h 50 min. Super!!!
Za widoku udeptałem polne ścieżki:) A biegnąc z powrotem klimatycznie przyświecały mi już diodowe lampy na Brzozowej:) Było świetnie! Po drodze spotkałem trzy biegnące parki:)) Dwóch biegaczy i jedną biegaczkę. Widać nie tylko ja świętuję na biegowo he,he...


Przysłowia:

„Gdy na święty Walek deszcze, mrozy wrócą jeszcze”
„Jak Walenty nie poleje, to na wiosnę masz nadzieję”
„Gdy na św. Walenty mróz, chowaj sanie, szykuj wóz”

    Cytat dnia:

    „Miłość nie jest prostą rzeczą, ale bez niej nie można żyć. Prawie wszystko na świecie da się wytłumaczyć miłością. To największy pomysł wszystkich czasów.” Marek Hłasko 


    Jak to jest? Pobierają się Kiciusie z Misiami, a rozwodzą Barany z Krowami;)

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz

    Szukaj na tym blogu:

    Translator

    ...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

    ...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13