"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 17 lutego 2020

po...

             hi,hi... niedzieli piętnastka o piętnastej;) Wiosenna! Temperatura po obiedzie plus jedenaście stopni!!! W lutym he,he... W nocy +5. 
Na szczęście ten jakiś Dennis zesłabł;) I bieganko było rewelacyjne:))
https://www.relive.cc/view/vPv4JnzmW36
Wczoraj przeglądałem kalendarz biegów skoro wiosna zbliża się wielkimi krokami he,he... Ale jakoś nic specjalnego nie znalazłem. Kilka propozycji mnie zaciekawiło, lecz po wejściu na regulamin opłaty startowe mnie odstraszyły:( Cóż moda na bieganie trwa w najlepsze i co niektórzy chcieliby się dorobić w krótkim czasie. 
Jedną imprezę zapisałem, bo jeszcze nie ma regulaminu, ale mi się spodobała - Półmaraton w Inowrocławiu. W ramach Festiwalu Biegowego. Sugerując się danymi z ubiegłego roku powinien być fajny Bieg w dodatku z nie wygórowanym startowym. A nawet za frico:) Pożyjom uwidim hi,hi... 
O wczoraj były zeszłoroczne regulaminy, a dzisiaj już bieżące:)) Super!
http://www.biegpiastowski.pl/index.php/regulaminy
http://www.biegpiastowski.pl/

Cytat dnia


„Nikt nie jest doskonały, lecz każdy może zmienić się na lepsze.” (anonim)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13