"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 24 lutego 2020

czarny kot...

                             trzy razy przebiegł mi dziś drogę:) Przesądny nie jestem. Nie wierzę w trzynastego, puste wiadro, zakonnice i tym podobne. Jak mówi stare porzekadło: "sen mara Bóg wiara"
Wyszła dzisiaj jakoś niezamierzona powtórka z wczoraj. Znów dwunastka tym razem na stałej codziennej trasie. 
Tak jak w piątek zacząłem "za dnia" a skończyłem ciemną nocą;)   
https://www.relive.cc/view/vr63ZpmYVdOTrochę po Parku Lisinieckim potem nieco na zachodnie przylegle drogi i pod koniec znowu "Bałtyk"
Fajnie było! Nawet na koniec trochę mnie poniosło. Pocisnąłem sobie, a co;)


Widać wiosna idzie wielkimi krokami, bo na Suwalszczyźnie pojawiły się pierwsze bociany:)

Przysłowia:
  • „Jaka pogoda w nocy świętego Piotra i Macieja takiej czterdzieści dni i nocy nadzieja”
  • „Jeżeli ciepło w dzień świętego Piotra, to zima do Wielkiej Nocy potrwa” 
  • „Kiedy święty Pieter grzeje, za wiosną jeszcze trzykroć kur zapieje”

Cytat dnia


„Geniusz to jeden procent inspiracji i dziewięćdziesiąt dziewięć procent potu.” Thomas A. Edison
Ostatki. Jutro Śledzik;) więc zamiast biegania będą wygibasy, czyli gimnastyka. Koniec karnawału. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13