"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

niedziela, 23 lutego 2020

w deszczu...

                          miedzy kroplami i po kałużach wydreptałem dwanaście kilometrów;) Ciepło 6 kresek powyżej zera na termometrze i tylko ten silny wiatr. Zrobiłem fajną pętle i co najważniejsze dobrze rozpocząłem nowy tydzień:)
Z wiatrem super, ale pod wiatr jakbym biegł w miejscu na mechanicznej bieżni;)
Lubię biegać w deszczu:) I nie tylko ja. Na "Bałtyku" spotkałem trzech biegaczy i jedną biegaczkę. 
Znajoma z dzielnicy na moje dzień dobry rzuciła: "no chyba na bieganie nie jest dobry". Kiedy zaprotestowałem, że jest super pokręciła tylko głową. 
Przed wyjściem zastanawiałem się nad trasą. Gdzie dziś polecieć? Po opadach wybrałem szlifowanie miejskich chodników, żeby w przy niedzieli nie uflogać się w błocku. Spokojnie na zasadzie gdzie nogi poniosą było rewelacyjnie, chociaż po paru kilometrach w butach już chlupało i ciuchy przemokły.
https://www.relive.cc/view/vMv85rnyKPO
Po wczorajszej wolnej sobocie biegło mi się świetnie:) Gdyby nie pora obiadu najchętniej skopiowałbym trening Krystyny i Adama;) Dawno nie biegałem trzydziestki.  
Przedobiadowe bieganie ma jedna wadę... wilczy głód po;)
Ostatnim weekend karnawału. W środę Popielec rozpoczynający Wielki Post. Ależ ten czas leci:( Dopiero było Boże Narodzenie.

Przysłowia:
  • „Silne wiatry przy końcu lutego, spodziewaj się zatem lata żyznego”
  • „Jaka w zapustną niedzielę pogoda, taką też Wielkanoc poda”
Cytat dnia:
„W konfrontacji strumienia ze skałą, strumień zawsze wygrywa- nie przez swoją siłe, ale przez wytrwałość.” Budda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13