"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 26 lutego 2020

z przeszkodami...

                                            dzisiejsze bieganie;)
Po ostatnich wichurach wszędzie pełno połamanych drzew i gałęzi:( Na paru moich ścieżkach w parku Lisinieckim popularnie zwanym "Bałtykiem" musiałem uprawiać skoki;) Trochę krosu w krzaczorach, a potem seria dziesięciu podbiegów na jasnogórskim polu namiotowym:)
Uwielbiam podbieganie w przeciwieństwie do zbiegania.
Dziś moje bieganie musiało poczekać. 
Z rana Msza św. Popielcowa z posypaniem głowy popiołem. 
Potem obowiązki i dopiero biegusiem po endorfiny;) Troszkę mnie pomoczył deszczy, lecz zaraz osuszył wiater;) Naprawdę było świetnie! Zwłaszcza, że pod górkę na podbiegach z wiatrem;) 
W sumie zrobiłem dwanaście kilometrów. Ostatnio dwunastki mnie lubią. Zupełnie niezamierzone wychodzą prawie co dzień. Ciekawe dlaczego, bo podobno nic się nie dzieje przypadkiem.
Jutro ma być chłodniej zatem planuję pluskanie w zimnej wodzie:) więc bieganie będzie krótkie.

Przysłowia:
  • „Jeśli w wstępną środę świecą nocą gwiazdy, kury będą niosły, mówi u nas każdy”
  • „Gdy w wstępną środę deszcz pada, to rój gąsienic kapustę zjada”
  • „W popielcową środę jak deszcz z góry pada, trzecia kopka chłopu na polu przepada”

„Poddający się - nigdy nie wygrywa, a wygrywający - nigdy się nie poddaje.” Napoleon Hill

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13