"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


niedziela, 26 stycznia 2020

testowe...

                          bieganie z nowym zegarkiem. Garmek "padł". Naprawić w serwisie nie można, a program wymiany Trade In Trade Up może jest korzystny dla firmy, bo dla mnie na pewno nie.
Nie mam zbyt dużych wymagań, potrzeb i kasy więc postanowiłem postawić na Kiprun GPS 500. Trochę się obawiałem, bo w necie mało opinii. Te które znalazłem były raczej negatywne jeśli chodzi o łączenie gps_a z satelitami i działaniem aplikacji decathlońskiej. Zastanawiałem się długo, ale pomyślałem "Kto nie ryzykuje w kozie nie siedzi" he,he... Niepotrzebnie się obawiałem:) Za takie pieniądze to jak dla mnie świetny produkt. Łączy GPS szybko, bateria na razie trzyma długo. Większe cyfry na wyświetlaczu niż u garmka. Lżejszy wagowo, fajny miękki pasek. Intuicyjne menu w języku polskim. Apka i synchronizacja bez zarzutu. Jedyny minus to brak bezpośredniego połączenia z endomondo:( Które ostatnio szwankuje, ale mam tam historie treningów z siedmiu ostatnich lat. Na razie uczę się obsługi, choć chyba wszystkich możliwych opcji nigdy nie wykorzystam. 
Próbuję przesłać trening przez polar flow, bo zarówno endo jak i HUB_by decathlon są powiązane z tą platformą. Na razie z marnym skutkiem:( Najgorsze, że nie mogę dojść w czym problem. Jest możliwość pobrania ze strony pliku z treningiem i manualne wrzucenie, lecz automatyczna synchronizacja byłaby wygodniejsza;)
Dzisiaj ubrałem się trochę za lekko. Rano idąc do kościoła było super. Bezwietrznie i choć z małym minusem to można powiedzieć ciepło hi,hi... Później kiedy biegłem zwłaszcza pod wiatr chłód przeszywał mnie na wylot;) Dlatego za bardzo nie pokombinowałem po drodze z nowym sprzętem he,he... Zerkałem tylko na wskazania i żałowałem, że nie uruchomiłem na telefonie apki endo dla porównania. Na wszystko przyjdzie czas;) Oddać go już nie oddam he,he... Aha, jeszcze jedno co może wkurzać to króciutki kabelek do ładowania zegarka. Pierwsze wrażenia są okey! Mam nadzieje, że dalej w "praniu" okaże się lepszym partnerem niz poprzednik hi hi... 
https://www.relive.cc/view/vWqBepGPeY6
Zamiast cytatu dnia powiedzenie Franka Shortera, Które znalazłem przypadkiem i już dodałem do złotych myśli;) 
"Maraton jest biegiem prawdy. Gdyż Każdy musi w nim sięgnąć do dna, nie tylko swych fizycznych, ale i psychicznych możliwości."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13