"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 27 stycznia 2020

próbne...

                            jazdy biegi trwają w najlepsze he,he... i chodzenie zresztą też;)
Ale więcej czasu zajmują manipulacje hi,hi... sprawdzanie ustawień, bo fabrycznie załączona instrukcja to pięć maleńkich karteczek zapisanych maczkiem:( Kombinuję też jakby tu połączyć się z endo co nie jest takie proste;) 
Oczywiście przede wszystkim biegam he,he...
Dziś zrobiłem test porównawczy. Załączyłem jednocześnie zegarek i endo w telefonie. 
Różnice są niewielkie. Czasami większe bywają na dwóch rożnych telefonach z tą aplikacją.

telefon - endomondo

zegarek - decathlon onconnect


Wszystko co nowe, z czym ma się do czynienia pierwszy raz bywa trudne. Przyznaję trochę mi się "styki" palą hi,hi... Ale myślę dam radę! Nie poddaje się, choć wiadomo dziadkowi z tą nowoczesną techniką nie zawsze jest po drodze he,he...
Cytat dnia
„Odwaga nie zawsze jest głośna. Czasem to tylko cichy głos na końcu dnia mówiący: Jutro spróbuję ponownie” Mary Anne Radmacher

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13