"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 24 stycznia 2020

impreza...

                         dziś w przedszkolu u Wiktorki:) więc trzeba się było wykąpać hi,hi...
W nocy mróz -4, ale rano już tylko minus dwa. Nie zabrałem siekiery:( Na szczęście jakieś Morsy;) przypuszczam, że Adam z Krzysztofem wcześniej potrzaskali "szybę" he,he... Lecz i tak na płyciźnie przy brzegu wodę ścięło. Żeby się nie pokaleczyć przy wejściu kijaszkiem potrzaskałem cienką warstwę lodu;) Temperatura wody w "Pacyfiku" +2, czyli między powietrzem i wodą remis hi,hi... 
https://www.relive.cc/view/v1OwMkjn4XqWcześniej dobieg na "Bałtyk" i runda dookoła trzech częstochowskich glinianek: "Bałtyku", "Adriatyku" i "Pacyfiku". Pomalutku, bez pośpiechu, coby się za bardzo nie upocić przed wejściem do wody;) 
Fajnie było!!! Chociaż cały czas marzy mi się prawdziwa zima ze śniegiem i taka zabawa hi,hi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13