"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

wtorek, 21 stycznia 2020

dla Babć...

                         he,he... od dziadka;) Pluskanie w "Pacyfiku" i mini maraton wydreptany na raty przed i po jako rozgrzewka.
Słonecznie:) 
Przy minusie temperatura powietrza w promieniach słońca zapewne wyższa. Woda w "Pacyfiku" tylko półtora stopnia plus. Na powierzchni wody cienki lód. Myślałem zabawić się w lodołamacz hi,hi...
Wpłynąć pod  i od spodu rozbić "szybę" he,he... Ale obawiałem się pokaleczyć. Taka cienka lodowa kra jest bardzo ostra. Nieraz wchodząc do wody wśród lodowych "szkiełek" byłem pocięty:(
Fajnie było:) Woda mokra;) zimna w sam raz jako krioterapia dla ubogich;) 
 My morsujemy dla zdrowia, a na wschodzie Kościół prawosławny w miniona niedzielę obchodził Święto Chrztu Pańskiego. "Do tradycji w tym dniu należy zanurzanie się w lodowatej wodzie dla symbolicznego oczyszczenia się z grzechów..."
https://fakty.interia.pl/galerie/swiat/zdjecie,iId,2828443,iAId,353756
 Cytat dnia

„ Jeżeli wiatr Ci nie sprzyja, użyj wioseł. ” przysłowie łacińskie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13