"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

czwartek, 23 stycznia 2020

Monika...

                               wrzuciła dzisiaj rano super post na fejsie:)
Anim ja gazela he,he... o lwie nie wspomnę;) No może żółwik hi,hi... Dlatego z rana potuptałem pozwiedzać Lisiniec:)
https://www.relive.cc/view/vdvmBk5kmxO

Kiedyś na mapie zobaczyłem na końcu jednej z "odnóg" ulicy Wielkoborskiej  jakąś "wodę". Ciekawy byłem jak ten zbiornik i okolica wygląda na "wideo". Ciągle jednak było mi nie po drodze, lub zapominałem, żeby się tam wybrać. Prawdę mówiąc marzyła mi się nowa miejscówka na morsownaie he,he... Niestety nic z tego teren ogrodzony. Bardzo ładnie niewielki zbiornik i otoczenie utrzymane. Drewniane schody prowadzące do wody i wąż napowietrzający świadczy, że akwen jest zarybiony. Fajnie byłoby mieć takie prywatne morsowisko hi,hi...
Biegowo wydreptałem prawie szesnaście kilometrów:) Pomalutku i dokładnie;) Aura idealna na bieganie! Temperatura powietrza dwie kreski powyżej zera. A wyzierające co chwila zza chmur słoneczko już tak fajnie przygrzewa jakby to wiosna he,he... Na "Bałtyku" grasują wiewiórki i jakaś inwazja krecich kopców?? Ptaki ćwierkają i na niektórych gałązkach.... teraz bazie???
Cóż ludzie wariują to i natura oszalała;)
Biegało mi się kapitalnie. Z trudem "zjechałem" do pit stopu hi,hi... bo korciło mnie - jeszcze, jeszcze trochę;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13