"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 20 stycznia 2020

na przekór...

                          blue monday he, he... Zanim jeszcze wylazłem z wyrka wiedziałem, że  to będzie  dobry dzień;)  
Straszenie wysokim ciśnieniem atmosferycznym "nawet do 1050 hpa"  też się nie udało hi,hi... Bo zaliczyłem rewelacyjną osiemnastkę;) 
Byłem  tam gdzie mnie do tej pory jeszcze nie było he,he... Pomalutku, bez pośpiechu. Chociaż kilka razy wrzucałem "wyższy" bieg, żeby zdążyć na zielonym;) Albo zobaczyć co to za biegaczka zasuwa przede mną hi,hi... 
Fajnie było! Po dwóch dniach wymuszonej absencji znów miałem okazję poczuć się pies spuszczony z łańcucha he,he... Tym razem cieszę się z przerwy biegowej jak nigdy;) Mało tego chętnie na nią przystałem, bo gościliśmy naszą kochaną wnusię:)) Biegania nie było, ani leżenia do góry brzuchem również nie;) Nie wiem na jakich "bateriach" Wiktorka "chodzi" hi,hi... bo nie może usiedzieć w miejscu:)
Dzisiaj trochę miejskich ulic i chodników oraz wertepów w Lasku Wilka i bialskich polach.
https://www.relive.cc/view/vxOQA1xDE2O
Poniosło mnie prawie pod nową Autostradę Bursztynową /A1/ Potem za boisko klubu Orzeł Kiedrzyn i M1. 
Biegało mi się super! Więc ten najgorszy dzień w roku to ściema hi,hi... Podobnie jak określenie go mianem najbardziej depresyjnego. W dodatku mówi się, że Polacy to najbardziej narzekający ludzie na świecie, a wzór na B M opracował Cliff Arnal he,he...
Cytat dnia
„Życia nie mierzy się liczbą wziętych oddechów, ale liczbą momentów zapierających dech w piersiach.” Maya Angelou
„Trze­ba śmiać się nie cze­kając na szczęście, bo go­towiśmy um­rzeć nie uśmie­chnąwszy się ani razu.” -  Jean de La Bruyére

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13