"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

niedziela, 15 grudnia 2019

do, dla, i z...

                             naszą kochaną Wiktorką duchem;) Wnusia chora, więc dziadostwo hi,hi... dziadek z babcią cały czas myślą. Dziadek niby był wczoraj, ale nie mógł nie zajrzeć w trakcie biegania do malutkiej blondyneczki he,he... 

"Poomszy" jedenastka na lepszy apetyt;) Aura? Nieprzyzwoicie ciepło jak na grudzień:( plus dziesięć stopni w samo południe! Gdyby nie silny wiatr można by w krótkich gatkach hi,hi...
W tamtą niedziele zlustrowałem brzegi Stradomki i Konopki, a dzisiaj ścieżynę przy Zaciszance:) 
https://www.relive.cc/view/vxOQAjj7m2O
Było fantastycznie. Nic dziwnego widok Wiktorki i Jej uśmiech dają mi takiego "kopa" i motywacje, że mógłbym "na żywca" lecieć maraton he,he... a nawet ultra;)
Po drodze trafiła mi się pod Jasną Górą niespodzianka. Oficjalna prezentacja pomnika Króla Jana III Sobieskiego.
"Pomnik Jana III Sobieskiego dotarł na Jasną Górę. 9 grudnia stanął na placu przed głównym wejściem do sanktuarium. To dla przypomnienia o związkach króla z Matką Bożą Jasnogórską, której król przypisywał Wiktorię Wiedeńską, a z okazji zwycięstwa zorganizował tu pieszą pielgrzymkę. Tu pozostawił wiele pamiątek". 
Jeszcze info dla Gadżeciarzy he,he... Na szczytny cel.
"Andrzej Pytka do Razem dla Kuby-aukcje charytatywne:
Świąteczna aukcja od biegającego  dziadka Deja! Plan zakładał że nowe koszulki z moich startów trafią na aukcje dla Kuby na wózek! więc, w tym roku startowałem jednej w koszulce 😊
oferuje zestaw koszulki w rozmiarze L:
-39 Półmaraton Wiązowski 
-6 4F Półmaraton Praski 
oraz zimowe wyposażenie czapka i komin/chusta 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13