"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 29 listopada 2019

wolnym...

                   dniem od biegania rozpocząłem listopadowe roztrenowanie i wolnym zakończę;) Ale dzisiaj jeszcze minimum he,he... dla podtrzymania funkcji życiowych. Dobieg na "Bałtyk" pętelka wokół "Pacyfiku" i kąpiel w zimnej wodzie:) Temperatura powietrza +6, a wody +5, czyli to nie to co Morsy lubią najbardziej hi,hi... Mimo to  i tak było fajnie:) 
Szczególnie, że kolejna dawka "szczepionki antygrypowej" pomogła mi na drapanie w gardle he,he...
Trzy kilometry w te i nazad to niby nic, ale zawsze coś;) Korciło mnie odbić jeszcze w bok, lecz niestety obowiązki rzecz święta.
https://www.relive.cc/view/v1OwMGzjBXq
Najważniejsze od pojutrza na nowo udeptuje moje ścieżki biegowe. Oczywiście o tej porze roku priorytetem będą mam nadzieje zimowe kąpiele;) Te dwie aktywności bieganie i morsowanie świetnie współgrają i na szczęście nie muszę wybierać hi,hi... Jak w tym dowcipie gdzie żona kazała mężowi wybierać: ja, albo bieganie. -Nie powiem czasem mi Jej brakuje żalił się po czasie;)
Cytat dnia
„By dojść do źródła, trzeba płynąć pod prąd.” - Stanisław Jerzy Lec

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13