"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

niedziela, 1 grudnia 2019

znów...

                      jestem w świecie żywych hi,hi... 
Roztrenowanie zakończone. Ulgowy miesiąc listopad zamknięty, wiec czas na podsumowanie.
Dziewięć treningów biegowych i trzydzieści siedem kilometrów przedreptane:) Do tego cztery cotygodniowe gimnastyki. 
W osiemnastu marszach wychodzone jeszcze osiemdziesiąt osiem kilometrów;) 
Zaliczone siedem kąpieli z pływaniem w zimnej wodzie;)
Sześćset minut pedałowania na rowerku stacjonarnym w jedenastu sesjach i dwadzieścia trzy półgodzinne majtania nogami he,he...
Dzisiaj pierwszy grudnia i miało być pięć, sześć kilometrów z buta, ale jak się spuści psa z łańcucha to wiadomo hi,hi...
https://www.relive.cc/view/vAOZBnn8joO
Ósemeczka z małym hakiem i odwiedziny najważniejszych dla mnie miejsc biegowych:) Dziwne, lecz gdzie nie pobiegłem tam wpadałem na dwóch tych samych biegaczy he,he...
Płuca przewentylowałem;) Aparat szkieletowo mięśniowy rozruszałem i już myślę o następnym bieganiu hi,hi... 
Jutro jednak będzie tylko dobieg na "Bałtyk" i sądząc po prognozie pogody wreszcie morsowanie;)
Marzy mi się mróz, lód i śnieg:) Zimowa aura to tylko taka niby otoczka, lecz dodaje niesamowitego uroku. Kąpiel w przerębli jest fantastyczna i niezwykle atrakcyjna, bo wiadomo "je się oczami" he,he...
Za trzydzieści dni szykuje się mój mały jubileusz. Dokładnie dziesięć lat temu w sylwestrowe przedpołudnie razem z Teresą debiutowaliśmy w przerębli:)) 
Przez dziesięciolecie uzależniłem się od zimnej wody tak samo jak od biegania hi,hi... I oczywiście nie zamierzam rezygnować z tych nałogów he,he...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13