"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 27 listopada 2019

reaktywacja...

                                   he,he... Czas powoli kończyć coroczne roztrenowanie.
Gwoli sprawiedliwości muszę od razu na wstępie pochwalić mojego samsunga. Przeżył pierwsze (mam nadzieje i ostatnie;) morsowanie! Reanimacja w misce z ryżem była skuteczna! Dlatego obiecałem, że nigdy już nie powiem o nim szajsung hi,hi... "Żyje", działa! co bardzo mnie cieszy, bo świetnie nam się współpracuje;)
Połowa czwartego tygodnia labowania od biegania, więc powoli trzeba wracać do świata żywych hi,hi... 
Całkowicie się nie leniłem;) Jakieś tam dreptanie było. Choćby nad "Pacyfik" na kąpiele w zimnej wodzie:) W sumie listopad na liczniku ma trzydzieści cztery kilometry szybszego przebierania nogami;) Normalnie byłoby ponad dwieście, ale mam jeszcze siedemdziesiąt pięć kilometrów przemaszerowanych he,he...
Dziś tylko krótki  wypad na "Bałtyk" i spokojna szóstka:) 
https://www.relive.cc/view/v36Ar3BGgGq
Zadziwiające jest jak w tym roku łatwo pogodziłem się brakiem biegania? Dziwi mnie też brak "głodu" biegania. Co roku już po tygodniu absencji biegowej "łaziłem po ścianach" hi,hi... 
Widocznie urlop od biegania był niezbędny;)
Teraz pomalutku muszę znów wejść w reżim regularnych treningów:) Oczywiście na razie bez żadnych akcentów;) Pełen komfort i na luzie. Takie beztroskie hasanie dla czystej przyjemności:) Kalendarz temu sprzyja, bo grudzień to miesiąc ze świętami;)
Bardziej od świąt trudniejszy dla biegania jest gorący okres przedświąteczny he,he... 
Bieganie nie jest najważniejsze, więc grunt to odpowiednia hierarchia wartości. I przyzwyczaić najbliższych he,he... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13