"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


piątek, 18 października 2019

z dziewczynami...

                                         he,he... pobiegałem dzisiaj na "Bałtyku". To znaczy One biegały ścieżką rekreacyjną wokół "Adriatyku" i "Bałtyku" a ja na mojej łączce robiłem serie dziesięciu przebieżek;)
Wcześniej też pokręciłem się po parku Lisinieckim. Liście lecą na potęgę, więc postanowiłem dziś sprawdzić drożność ścieżki nad "Pacyfikiem". Do tej pory trudno było przebić wśród wybujałej zieleni. Dlatego omijałem dróżkę wzdłuż "płytek" i ogrodu działkowego nad tym zbiornikiem. Ale już nie jest źle, więc częściej będę udeptywał tę krosową ścieżynę:)
Pierwszą piątkę znowu "wymęczyłem" Ciężko, powoli jak żółw ociężale... hi,hi... Za to przebieżki latało mi się rewelacyjnie ;) Może to dzięki dziewczynom he,he...
Osiem dni do startu. Czas na trening mentalny;) Połówka to co prawda nie maraton, lecz każda impreza biegowa to święto biegackie:) Pasuje się postarać, żeby było fantastycznie. To tak jak z marzeniami... Spełniają się. Tylko trzeba im zawsze trochę pomoc hi,hi...
😉
Każdy jest kowalem własnego losu, najważniejsze jednak to znaleźć odpowiedni młot i kowadło…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13