"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

czwartek, 17 października 2019

według...

                                  planu;) dzisiaj regeneracja w zimnej wodzie he,he...
Chociaż nie takiej znowu zimnej hi,hi... Jedenaście stopni plus, więc o stopień cieplejsza niż powietrze:) 
Dobieg na krótko i kapitalne pływanie:)) pod brzózkami w "Pacyfiku". Fajnie, cieplutko w słoneczku i choć na skórze czuć chłód to jednak jeszcze nie morsowanie;)
W sumie prawie lub niecałe trzy kilometry;)
Ale jak regeneracja to regeneracja.
Wczoraj i dziś testowałem nowego sajsnuga;) Aparat i kamera jak dla mnie rewelacja:))
Tutaj jeszcze krótka migawka z wczorajszego slalomu po serii podbiegów;)

Cytat dnia 
„Wyzwania czynią życie interesującym, a pokonywanie ich czyni je wartościowym.” Joshua J. Marine

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13