"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

niedziela, 20 października 2019

pościgałem...

                              się z samym sobą he,he... na dystansie pięciu kilometrów;)
Ostatnimi czasy startuję rzadko, więc w większości biegam w strefie komfortu hi,hi... Za sześć dni polówką w Lublinie zatem dla odmulenia zaplanowałem na dziś szybszą piątkę.

Na maxa nie było, ale i tak nie wyszło źle;) Bo samemu trudniej się zmusić do szybszego przebierania nogami niż w tłumie startujących. Na imprezie biegowej to adrenalinka przedstartowa, a i syndrom stada he,he... Dlatego często ludzie zaczynają szybciej niż powinni;)
Jak dla mnie za ciepło:( lecz i tak biegło mi się kapitalnie:)
Półtorakilometrowa rozgrzewka, piąteczka w cuglach hi,hi... i na koniec trzy i półkilometra relaksu;)
Najważniejsze, że "wyprostowałem" kolanko he,he... Od paru dni coś dawało mi się we znaki. Wiadomo czuje, że się zbliża godzina zero hi,hi... Pomocowaliśmy się i jak zwykle;) musiało się pogodzić;)
Dycha przed obiadem w niecałą godzinkę i od razu obiadek lepiej smakuje. 
 Na koniec news z Amsterdamu! Gerard ukończył TCS Amsterdam Maraton! Nie wygrał, ale zwyciężył. Pokonał królewski dystans i w dobrej formie zameldował się na mecie. Wielkie brawa i graty Gerard!

Zwycięzcą nie jest ten kto wygrywa.

Zwycięzcą jest ten kto walczy do końca!

*
Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą. Św. Augustyn

2 komentarze:

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13