"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 21 października 2019

monitorowany...

                                                był dzisiejszy bieg he,he...
W ubiegłym tygodniu echo serca, a w tym holter. Doktor po echo powiedział idealnie nie jest, ale z tym można żyć:) Mam nadzieje, ze moja pani Doctor na początku przyszłego miesiąca będzie podobnego zdania.
Czuję sie dobrze, latami się lekko, ale zbadać się nie zaszkodzi. Zwłaszcza jeśli ma się trzydzieści lat. Na jedną nogę hi,hi... 
Po założeniu ustrojstwa pani powiedziała proszę zachowywać się jak zawsze. Tylko nie kąpać się w wannie. Nowienc;) było maszerowanie z poradni, potem bieganie, kilka przebieżek i nawet podbiegi. Skoro ma być jak zwykle to "menu" musi być pełne he,he... A jeszcze wieczorem pewnie ciśnienie mi podniesie mecz Rakowa ze Śląskiem;)
Wyszła dziś niecała szóstka:( Nie chciałem się "upodlić" coby elektrody nie pospadały.
Zresztą tydzień ma być regeneracyjny, bo w niedziele w Lublinie czeka mnie przecież połówka z podbiegami hi,hi...
Fajnie było!

Ciepło, słonecznie. Pod stopami fantastycznie szeleszczące liście;) Niby przysłowie mówi, że "od Urszuli (dzisiaj w kalendarzu) chłopa kożuch otuli." Lecz na razie trwa letnia aura. Mam nadzieje, że w "łikend" zrobi się jednak jesień;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13