"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 23 października 2019

jesiennie...

                                 chociaż temperatura letnia;)
Na trzy dni przed połówką w Lublinie na liście startowej prawie dziewięciuset uczestników.
Po wczorajszych "wygibasach" czyt. gimnastyce dziś spokojne pętelkowanie po "Bałtyku" i na luzie sześć delikatnych przebieżek.
W sumie dziewięć kilometrów, choć apetyt był na coś dłuższego he,he... Uwielbiam takie beztroskie dreptanie:)) Bez patrzenia na zegarek, bez kontrolowania tempa, bez pilnowania trasy... Tak po prostu przed siebie gdzie nogi poniosą hi,hi...
Udeptałem prawie wszystkie ścieżki;) wymieniłem pozdrowienie z sympatyczną biegaczką prezentującą kolekcje biegową jesień 2019. Późną jesień;) Gdyby Ktoś spojrzał na nas z boku miałby chyba rozdwojenie jaźni he,he... Dziewczyna czapka z dzianiny na uszy, długie spodnie, bluza z długim rękawem, a ja krótkie portki, koszulka z krótkim rękawkiem i czapka z daszkiem.
 Nie wiem czy tylko ja tak mam, ale gdybym się tak ubrał na bieganie przy trzynastu stopniach powyżej zera to utopiłbym się w sosie własnym hi,hi...
W mediach głoszą sezon na przeziębienia, więc jutro potruchtam tylko nad  "Pacyfik" popływać w zimnej wodzie, bo to najlepsza szczepionka antygrypowa;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13