"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 2 sierpnia 2019

ciężko...

                          mi się dziś wstawało:( Ale teraz cieszę się jak nie wiem co, że nie odpuściłem he,he...
Miało być tylko krótkie bieganie i seria dziesięciu przebieżek, ale się rozpędziłem i za jutro zrobiłem pływanie w "Adriatyku" hi,hi... Trzeci dzień pod rząd biegowy;) Wczoraj nawet rano i w popołudniu he,he... W środę z podbiegami, więc pasowałoby odsapnąć, bo przecież treningi mają być budujące, a nie eksploatujące.
Nie chciało mi się! Lecz potem z każdym krokiem było już tylko lepiej hi,hi...
Po wczorajszych opadach deszczu wreszcie było czym oddychać;) 
Temperatura powietrza +17, a wody wyższa i dlatego opary nad powierzchnią glinianek niczym w źródłach termalnych he,he...
"Wąski" przypomniał mi dziś o fajnej imprezie biegowej jaką organizuje w Blachowni, więc na koniec szczerze polecam:

Przełajowa Ósemka i Mistrzostwa Makroregionu Śląskiego w Nordic Walking

Miejsce i data imprezy:Blachownia, 25 sierpnia 2019
Organizator:Urząd Miasta Blachownia,
Ośrodek Sportu i Rekreacji Spółka z o.o. w Blachowni,
Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom ALMA

Współorganizator
Starostwo Powiatowe w Częstochowie
Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Blachowni
MDK Blachownia
Szkoła Podstawowa Nr 1 w Blachowni
LGD "Zielony Wierzchołek Śląska"

PATRONAT HONOROWY
Burmistrz Blachowni mgr Sylwia Szymańska
Regulamin:Regulamin zawodów
Kategorie:
- Bieg 8 kmWolne miejsca: Zbiorczo na wszystkie kategorie: 479
- Nordic WalkingWolne miejsca: Zbiorczo na wszystkie kategorie: 479

Formularz rejestracyjnyFormularz rejestracyjny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13