"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

piątek, 14 czerwca 2019

kolejna...

                       dycha he,he... po raz kolejny na "Bałtyku" Tylko z innym dobiegiem;) Trzeba trochę "mieszać" hi,hi... aby nie było za nudno. Wg prognoz i panicznych alertów sms_owych noc spokojna, bez opadów i burz. Temperatura w nocy wciąż wysoka +19. Jedynie zachmurzone niebo daje trochę wytchnienia od przypiekającej "żarówy" he,he...
Pobiegałem ścieżką rekreacyjną. Spotkałem trzech młodych biegaczy.
https://www.relive.cc/view/e1337493011 Później jeszcze biegaczkę, Która na moją uniesioną dłoń w geście pozdrowienia odpowiedziała czarującym uśmiechem:) 
Trafiło się dziadkowi z rana przy piątku hi,hi... 
Zaraz też pomyślałem o Krysi, Która stale robi postępy i jak napisałem pod Jej treningiem na endo: zaczyna mi "deptać" po piętach he,he... Dzisiaj było bardzo fajnie! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13