"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

sobota, 15 czerwca 2019

przy sobocie...

                                     po robocie;) Nie, nie przed robotą hi,hi... Piąta piętnaście start do codziennej dziesiony he,he...
Dziewiętnaście stopni plus:(  od rana jak w piecu. 
Miałem się "rzucić" po bieganiu do "Adriatyku", ale po wczorajszej imprezie pełno śmieci i woda butówka:( Na "Pacyfiku" zaś pewna baba znów kąpie swoje śmierdzące psy akurat w jedynym miejscu gdzie można popływać:( 
Prosiłem kiedyś: tu kąpią się ludzie. Dalej obok hangaru jest wypłaszczenie i tam może pani swoje pupile wpuścić do wody. Nie! Babsko jest uparte i do tego wredne, bo dla niej psy są ważniejsze od ludzi:(
Pokręciłem się po "Bałtyku" łyknąłem chyba ze dwie muchy he,he... i mokry od potu, a nie wody poleciałem prosto pod prysznic;) Lubie ciepło:) lecz te ostatnie afrykańskie upały męczą mnie.
Czekam na fantastyczne bieganie w deszczu hi,hi... Niestety prognozy na najbliższy tydzień nie są zbyt obiecujące:( W zasadzie to podczas biegania aż tak bardzo upał nie dokucza, ale dopiero jak się przystanie;)
Jak zawsze szybsze przebieranie nogami było świetnym poczatkiem dnia:) Hasło: *Najpierw bieganie potem śniadanie* A jak smakuje później he,he... W dodatku po drugim tygodniu takiego planu spadłem z wagi i nawet się nie potłukłem hi,hi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13