"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

czwartek, 13 czerwca 2019

dwadzieścia...

                                 kresek powyżej zera na termometrze o piątej rano!
Dla Mors śródlądowego he,he... to afrykański skwar:( Nawet do "Pacyfiku" nie warto wchodzić, bo woda ciepła jak zupa;)
https://www.relive.cc/view/e1336911924Upociłem się codziennej dyszce jak "świnia" hi,hi... i pragnę deszczu jak kania dżdżu;) Sucho dookoła niemiłosiernie. Po pięciu kółkach ścieżką "rekreacyjną" na "Bałtyku" buty  zakurzone jak u młynarza. Oddychać nie ma czym, więc godzinkę się poturlałem i uciekłem pod zimny prysznic he,he... Pomyśleć, że kiedyś nienawidziłem zimy hi,hi... Z przyjemnością wylegiwałem się na parzącym piachu nadbałtyckiej plaży, a teraz przy tych upałach wizualizuję sobie w myślach morsowanie he,he...  Tak, czy tak ten slow jogging nie jest taki zły;) Zawsze to trochę szybsze przebieranie nogami niż chodzenie;) 
Najważniejsze to zdać sobie sprawę, że nie jest tak źle, bo zawsze może być gorzej hi,hi... Co Inni mają powiedzieć!?
Znalezione obrazy dla zapytania bieganie upał
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13