"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


środa, 15 maja 2019

trzydziestke...

                                     wiosną przeleciałem hi,hi... 
w poniedziałek;) Za dziesięć dni 30 Maraton Juranda. W tym roku mam trzydzieści lat na jedna nogę he,he... Lubię!! Nawet bardzo trzydziestki;) Oczywiście czterdziestki  też;)
Szkoda, że to będzie mój dwudziesty, a nie trzydziesty "normalny" maraton z kolei. Ale i tak wszystko wskazuje, że będzie... ciiiii coby nie zapeszyć;) 
Na razie od wczoraj wrzuciłem na luz. Wtorek jak zwykle gimnastyka. Po przedwczorajszych trzydziestu kilometrach potrzebna jak nigdy, bo na długim dystansie co nieco się zdeptałem hi,hi...
Dziś runda wokół glinianek na "Bałtyku" i dziesięć przebieżek w "lasku", bo tam mniej padało he,he... Poza tym na mojej łączce trawa już bardzo wysoka:(
Zdziwiłem się jak lekko wyciągałem dzisiaj nogi po takim kilometrażu. Jest dobrze! Teraz tylko delikatnie, żeby nic nie zepsuć:( Odpukać w niemalowane;) Odpoczynek, regeneracja i pielęgnowanie tego co się do tej pory wypracowało na treningach:))
Pada deszczyk, zieleń wybujała i nabrała soczystości. Ptaszki z radości śpiewają:) więc aura na bieganie pierwsza klasa:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13