"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

piątek, 17 maja 2019

do startu...

                            osiem dni. Temperatura rośnie he,he... Chociaż pada deszcz. Dzisiaj miało być szybko i było;) jak dla mnie hi,hi... 
Kiedyś Verdi (za dobrych czasów;) prawił: "Tomasz na tydzień przed maratonem zawody to dobre pobudzenie przed długim krolewskim dystansem" 
Zazwyczaj w okresie przygotowawczym oprócz "trzydziestki" w ostatni weekend przed startem jakieś ściganie na dyszkę było:) Tym razem wszystko jest inaczej he,he... 
Trzydziecha wyszła nie trzy tygodnie wcześniej, a dwa.
Zamiast kontrolnego startu dziś na "Bałtyku" pocisnąłem siódemkę. Najpierw jednak była dwukilometrowa rozgrzewka i trochę wygibasów he,he... Na koniec dwójka na schłodzenie i chciał nie chciał jedenaście kilometrów na liczniku;) 
Nie powiem było super! Na trzeciej pętli dookoła "Adriatyku" i "Bałtyku" jeden z trzech gości pracujących na ścieżce rekreacyjnej zawołał ze zdziwieniem: "już żeś pan zrobił kółko!?" Hi,hi... czasem i dziadek wzbudza sensacje w lisinieckim parku;)
Przedstart był świetny:) Aura sprzyjała i po nocnych intensywnych opadach przestało padać. Temperatura +12, choć odczuwalna chyba wyższa;) 
Ciśnienie też mi na chwilę skoczyło, kiedy na ostatnim kółku okazało się, że jakiś dupek przy nowym budynku obok plaży postawił swoją czarną brykę w poprzek ścieżki:( Wybrukowanego miejsca wokół od groma. Ale burak musi centralnie ustawić się tak, żeby wszyscy jego strupa omijali:( Nie chciało mi się wracać i zrobić foty, ale pewnie jeszcze bedzie okazja;)
Cytat na dziś:
"Pogodne usposobienie przedłuża życie. Znajdź powód, by pocieszyć swe serce, smutek oddal od siebie". - Syr 30,22

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13