"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 13 maja 2019

dokładnie...

                 dwanaście lat temu w Święto Matki Bożej Fatimskiej zadebiutowałem w Łodzi na królewskim dystansie:) 
Byłem wystraszony maratońskim biegiem, bo naczytałem się różnych relacji bardziej lub mniej prawdziwych hi,hi... Ale może to dobrze, bo podszedłem do tego debiutu z ogromnym respektem. 
Wybrałem miasto tkaczy ze względu na bliską odległość. Miało być jak najbliżej, gdyby w razie czego trzeba było  mnie przyweźć w sosnowej skrzynce;) 
Nic z tego! Było cudownie! Obyło się bez przysłowiowej "ściany" i na metę dotarłem w całkiem dobrym stanie he,he... Trzy minutki zabrakło mi do planowanego wyniku 4:30, ale i tak cieszyłem się jak dziecko:) 
Mój Mentor Verdi jesienią w Poznaniu, gdy złamałem "czwórkę" powiedział: "Tomasz  wtedy w Łodzi pobiegłeś zbyt asekuracyjnie" 
Może i tak? a może nie? Nigdy nie wiadomo coby było gdyby było. Zresztą wynik zawsze dla mnie jest sprawą drugoplanową. Najważniejsze w dobrej formie finiszować na mecie, a nie jak "zombi" maszerować po trzydziestce ze spuszczoną głową. Zresztą mawia się - maraton zaczyna się po trzydziestce hi,hi... 
Na razie przebiegłem dziewiętnaście *normalnych* maratonów i prawie tyle samo biegów ultra, czyli takich ponad 42.195km;)  
Trzynastka to maja szczęśliwa liczba;) Dlatego dziś ten skromny jubileusz uczciłem jakżeby  inaczej he,he... bieganiem:) 
Wyszło trzydzieści jeden kilometrów i jak powiedziała mi znajoma biegaczka: "zrobiłeś to po profesorsku z narastającą prędkością"! 
Hi,hi... Faktycznie na koniec przycisnąłem i nawet pojawiły się czwórki z przodu;)

1 komentarz:

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13