"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 8 maja 2019

nie z...

                   wyboru, ale z konieczności zamiast porannego biegania poobiednie z popołudniowymi podbiegami hi,hi... Trawa na "mojej" górce" wysoka, więc dodatkowa trudność;) Ale jak jest potrzeba się "upodlić" to atut he,he...
Zawsze po dniu wolnym od szybszego przebierania nogami biega mi sie ciężko:( Zastanawiam sie nawet czy nie biegać mniej, ale codziennie.
Słonecznie, cieplutko, na termometrze plus 15 i gdyby nie fajny chłodzący wiatr byłoby za gorąco;) Oczywiście jak dla zimnolubnego Morsa he,he... Bo ja na krótko:) ale widziałem dziewczę w długich spodniach i bluzie z długim rękawem?!?!
Było? Jak zwasze hi,hi... rewelacyjnie:)) Najpierw wydreptana dziewiątka. Potem dzisięć podbiegów i tuptanie na wyluzowanie he,he... 
Czyżby mi się szykował jakiś górski bieg?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13