"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

czwartek, 9 maja 2019

kap, kap...

                    kapie deszcz;) Ciepły, majowy deszczyk po którym jak to mawiają można jeszcze urosnąć hi,hi... Miałem zamiar odpuścić dzisiaj bieganie, ale nie mogłem sobie odmówić tuptania między kroplami he,he... Polecam bieganie w deszczu jest rewelacyjne:)
Wczoraj w necie znalazłem plakat i wpadł mi do głowy "szatański" pomysł na sobotnią wycieczkę biegową;) Dobieg tam ponad dziewięć kilometrów, żeby wpłacić kasę dla Chłopaków:)
Potem krótki, dwuipółkilometrowy, towarzyski, rekreacyjny bieg dla zrelaksowania. Po czy powrót i w zależności od nastroju kolejna dziewiątka, albo wiecej hi,hi... W sumie ponad dwadzieścia kilometrów fajnego dreptania. Ale to dopiero przyszłość he,he...
Dziś ósemeczka na "Bałtyku". Pustym, bo nawet wędkarzy nie było widać:) A nie spotkalem po drodze jedną niewiastę z różańcem w ręce. Nie wiem czy spacerowała modlac sie, czy tylko skracała drogę do kościoła przez park Lisinec. Ani kijarzy, ani biegaczy, czyżby bali się deszczu? 
Uwielbiam taką pogodę! Jest czym oddychać, nie skwierczy człowiek jak skwarek na patelni hi,hi... Naturalna emulsja chłodząca;) zapobiega przegrzaniu i organizm nie musi wydatkować dodatkowej energii na chłodzenie. Czysta przyjemność! A, że trochę kapie z daszka na twarz - nic to! 


Przysłowie na dziś
„Niedługo trwa deszcz majowy, tyle, co łzy młodej wdowy”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13