"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


poniedziałek, 15 kwietnia 2019

Adam...

                          po wczorajszym swoim szybkim treningu napisał mi: "Wiesz jak to jest czasami człowiek musi inaczej się udusi. Chciałem sprawdzić gdzie jestem. Raczej idzie w dobrym kierunku"
I gdzieś to w głowie mi się odłożyło chyba hi,hi... Nie mogłem wyjść z rana, więc po południu podświadomie he,he... zacząłem gonić;)
Kiedy kolejne kilometry zaczęły wychodzić po 5:31, 5:26, 5:19... pomyślałem sobie: a co też tak potrafię he,he... i przy poniedziałku wyszła dyszka w BNP:) A w sumie fajna szesnastkaI tak to Prezes mnie zdopingował hi,hi... A Goście z mojej kategorii na wczorajszym maratonie w stolicy załamali;(
Kategoria wiekowa M60 i Zwycięzca takowej czas 2:56:31!!! Drugi 2:59:22!!! Pierwszą dziesiątkę sześćdziesięciolatków zamyka Gościu z czasem 3:25:22! Ja z wynikiem z październikowego mojego maratonu byłbym pod koniec trzeciej dziesiątki:( Podziwiam!!! i ciutkę zazdraszczam hi,hi... I chociaż Adam pocieszał mnie - "Oni baaaaardzo wcześnie zaczynali. Zapewne od przedszkola, a nie około czterdziestki. Nie ma się co przejmować dobre geny mają" To mimo wszystko jestem w totalnym szoku. Trzydziesto, czterdziestolatkowie biegną powyżej czterech godzin, a Dziadkowie śmigają jak ściganty młode he,he... Cóż wydaje mi się musza to być tzw. niedoścignione Talenty:)) 
Oczywiście nie przejmuję się i nie martwię, bo zawsze ścigam się przede wszystkim z samym sobą;) Gdybym chciał równać do innych to ciągle miałbym Kogo ścigać hi,hi... Pewnie wpadłbym w spiralę wyników i... dawno już bym nie biegał he,he...
Podobno dla "normalnych" pięćdziesięciolatków maraton w cztery godziny to bardzo dobry wynik i tego się trzymam:) Wiadomo lat przybywa, więc biegnę równią pochyłą hi,hi... 
Pomału staje się wolniejszy, ale to oczywiste, że nie będę coraz szybszy z wiekiem. Najważniejsze, że bieganie sprawia mi ogromnie dużo radochy:)) i pozwala utrzymać dobrą formę;)

2 komentarze:

  1. Prezes- nawet tu odrazu od najgorszych ;) Ogromne brawo i szacun za tak dobrą formę wśród 6 latków ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakich najgorszych? z szacunkiem przecie trza;) Dzięki Adam!

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13