"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 17 kwietnia 2019

oj...

       po przedwczorajszym ściganiu się z samym sobą w bialskich polach nóżki nie chciały dziś podawać he,he... Co bardzo dobrze widać na "ząbkach" podbiegów;( A to znaczy czas na odpoczynek;) I fajnie się składa, bo za trzy dni Święta Zmartwychwstania Pańskiego:)
Dzisiaj po wczorajszej solidnej porcji gimnastyki środowa trzynastka z podbiegami, czyli napieranie pod górkę. Ja mówię podgórki hi,hi... bo nie raz tylko dziesięć razy góra dół;) 
Dziś pomyślałem sobie ciekawe jakie przewyższenie pokonuję na tych stu paru metrach. 
Z wykresu wysokości na endo wychodzi, że ok dziesięciu metrów. Ale to chyba tak pi razy oko he,he... Bardzo lubię moją górkę:) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13