"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

niedziela, 14 kwietnia 2019

Niedziela...

                              jako, że Palmowa to od poświęcenia Palmy zaczęta:)
Żeby dzień pański był na chwałę Boga i pożytek ludzkiej osoby;) to po obieraniu ziemniaków... Kawalerzysta zawołałby - na koń! A biegacz? Może - komu w drogę to mu kopa? hi,hi...
Temperatura powietrza w cieniu plus dziesięć, a więc na krótko. 
Miejscami w cieniu wiaterek trochę był upierdliwy he,he... Ale było rewelacyjnie:)
Tak jak ostatnio co niedziela wybrałem bieganie wzdłuż Stradomki i Konopki. Byłaby to super trasa gdyby:( Właśnie gdyby nie pseudo miłośnicy zwierząt ze swoimi pupilkami.
Specjalnie dzisiaj liczyłem. Na dwunastokilometrowej trasie spotkałem na swojej drodze piętnaście czworonogów różnej rasy i wielkości od amstafa do kundelka.
Oczywiście wszystkie bez kagańca! Tylko w dwóch przypadkach i to małe pieski właścicielki prowadziły na smyczy:( A amstafa właściciel z puszką piwa przy ustach i smyczą w ręku maszerował z dwadzieścia metrów przed swoim psiurem:( 
I ciągle ta sama, stara śpiewka: "on nie gryzie tylko się chce pobawić"  Tylko, że ja nie chcę z żadnym kundlem się bawić, chce spokojnie pobiegać!
Gwoli sprawiedliwości muszę dodać, że bardzo rzadko, ale zdarzają się Psiarze, Którzy widząc nadbiegającego biegacza przytrzymują psa za obroże, bądź przypinają mu smycz. I tak powinno być!  
Dlatego za każdym razem mijając Takich kulturalnych  Ludzi  powtarzam - bardzo dziękuję!!! 
Niestety w większości to egoiści co to uważają, że są sami na tym świecie:( Oni są najważniejsi, im wszystko wolno, mogą wszystko, a innych mają w...., czyli głębokim poważaniu;)

1 komentarz:

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13