"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

piątek, 22 marca 2019

z, albo...

                        przed łabądkami he,he... pływającymi w "Bałtyku" były dzisiejsze przebieżki;)
Wcześniej jednak dyszka spokojnego tuptania po parku Lisiniec i najbliższej okolicy:) 
Aura idealna na bieganie. Na termometrze siedem kresek powyżej zera. Prawie bezwietrznie, pochmurno, lecz bez zapowiadanych opadów. Wiosna "pełną gębą", ale synoptycy po niedzieli już wieszczą opady śniegu hi,hi...
Kiedy oblatywałem rejon "Bałtyku" przy mostku na kanale jeden z pracujących młodzieńców rzucił ni z tego ni z owego "widać jest forma" Zaśmiałem się:) i nie powiem, ale od razu dziadka się wyprostowało hi,hi... a i nóżka dalej grzebnęła;) 
Fajnie było!
Ostatnio "wpadłem" na artykuł: "Slow jogging - japoński sposób na długowieczność?" Czyli biegać Każdy może;) 
hmm... lubię wolne, spokojne bieganie w strefie komfortu, ale dreptanie w tempie chodu? Półgodziny okey, lecz na dłuższym dystansie można się zatuptać na amen hi,hi... 
Chyba, że... zależy jaki chód? Zawodnicy chodu sportowego zasuwają szybciej niż niektórzy biegacze he,he...
Cytat dnia:
„w Polsce wszystko jest źle zbudowane, lecz Polki są zbudowane wybornie.” -  Kornel Makuszyński
„Jeżeli w pierwszy dzień po przesileniu marcowym burza się zdarzy, zima już nie przydarzy”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13