"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

czwartek, 21 marca 2019

wiosna...

                             niby pierwszy dzień tej najpiękniejszej pory roku, a w "Pacyfiku" idzie zmarznąć hi,hi... Temperatura wody plus sześć i powietrza cztery, lecz przy dłuższym pluskaniu paluszki sztywnieją he,he... Niektórzy narzekają, że przy takiej pogodzie morsowanie nie ma takiego uroku jak zimą. Fakt śnieg, lód i zimowa aura daje rewelacyjny klimat. Jednak jak twierdzą spece od zimnych kąpieli każde oddziaływanie wody o temperaturze poniżej ośmiu stopni dla organizmu ma zbawienny wpływ terapeutyczny:) 
Na bazie mojego dziesięcioletniego doświadczenia w tym temacie mogę się tylko pod takim stwierdzeniem podpisać. Może taka kąpiel jak dzisiejsza nie jest tak medialna" hi,hi... jak zimą, lecz dobroczynne jej działanie jest bezdyskusyjne. 
A, że w naszym kraju nad polskim morzem prawie zawsze latem z racji temperatury wody jest "morsowanie" w Bałtyku he,he... to jestem Morsem całorocznym i kąpie się cały rok na okrągło;) Nie muszę też robić otwarcia i zamknięcia sezonu hi,hi...
Dziś bieganie było tylko numerem dwa;) Jako rozgrzewka, ale i tak nadreptałem po parku Lisiniec siódemkę na luzie. Pomalutku z plecakiem na grzbiecie tak, żeby się rozgrzać, a nie zmęczyć. Wczoraj było bieganie z podbiegami jutro będzie z przebieżkami, więc dzisiaj relaks i regeneracja:)
„Jak po Benedykcie ciepło, to i w lecie będzie piekło”
„Benedykta Bożą mocą, dzionek już się równa z nocą”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13