"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

niedziela, 24 marca 2019

już dawno...

                          zamierzałem zrobić rekonesans biegowy ścieżki nad Stradomką.
Zawsze jednak było jakoś nie po drodze he,he... 
Ostatnio wracając od Wiktorki i przechodząc przez most na Zaciszańskiej zapisałem sobie w pamięci, żeby sprawdzić mapę. 
Oczywiście ścieżki to nie ulice, więc to co na ekranie może różnić się od tego w rzeczywistości diametralnie. Z mapy wychodziły dwie opcje lecąc od Zaciszańskiej wzdłuż Stradomki dalej prosto w kierunku Niepodległości, lub odbić w prawo jak Konopka. Wybrałem wariant drugi, bo postanowiłem po powrocie na Zaciszańską zbadać jeszcze ścieżkę w druga stronę do Przestrzennej. 
Konopką dotarłem po niecałych pięciu kilometrach tylko pod Jagielońską, bo dalej niestety chaszcze:) A szkoda:( Spokój, cisza, świeże powietrze, pusto nie licząc kilku amatorów browara na świeżym powietrzu hi,hi...
W drugą stronę do Przestrzennej kilometr z małym hakiem he,he...  Bo dalej znów wertepy. W obie strony po przeciwległych brzegach nieco ponad dwa kilometry. W sumie z dobiegiem chodnikowym ponad dwanaście kilometrów. Z czego dycha w terenie:) 
Fajnie było! Spokojnie,  na luzie zlustrowałem teren i nawet pstryknąłem kilka fotek dla udokumentowania inspekcji hi,hi... 
Muszę jeszcze sprawdzić wersje pierwszą, czyli wzdłuż Stradomki  do Niepodległości i później dalej do Krakowskiej. Potem kiedyś może udałoby się przeskoczyć nad Wartę? 
Udany pierwszy dzień tygodnia;) czyli ostatni tydzień marca też taki powinien he,he... 
Jutro mam zamiar odwiedzić bialskie pola, a tzn, że może coś więcej poszuram hi,hi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13