"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


środa, 20 marca 2019

lubię...

                          podbiegi:) Bardziej niż zbieganie he,he... Dlatego trawiasta górka to stały punkt programu w moim tygodniowym planie. Od niedawna bieganie z podbiegami wychodzi w środę. 
Dziś też po spokojnej jedenastce dołożyłem serię dziesięciu podbiegów i na koniec slalom miedzy drzewami;) 
W inne dni podobny slalom robię na początku treningu z górki w ramach rozgrzewki i biegowej zabawy hi,hi...
Moja góra znajduje się na jasnogórskim polu namiotowym i niestety w okresie wzmożonego ruchu pątniczego jest zasłana namiotami. Często jednak nawet poza szczytem pielgrzymkowym też trafiają mi się tam kibice;) Dzisiaj w końcówce slalomu spotkałem grupę młodzieży, która z parkingu szła w kierunku odwrotnym do klasztoru, więc pewnie do "biedry" he,he... I tu miła niespodzianka:) Wszyscy narzekają jaka ta młodzież nie wychowana, niedobra, itp. itd. A tu proszę w momencie wymijania się Dziewczyny i Chłopaki mówią mi dzień dobry!!!:)) Z wrażenia zapomniałem Ich zapytać skąd taka grzeczna Młodzież przyjechała:) Zdarzały mi się już nieraz takie spotkania, ale najczęściej słyszałem: "co ten stary odpie....la", "tempo, tempo" lub tym podobne hasła hi,hi...
„Od dnia dwudziestego marca zagrzewa słońce nawet starca”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13