"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

czwartek, 7 marca 2019

imieninowo...

Życzenia od Darka Dąbrowskiego
                            popluskałem się dziś w"Pacyfiku" bo morsowaniem to trudno nazwać he,he... Temperatura powietrza +10! Wody +6! 
Chociaż niektórzy pomyślą e... "bułka z masłem" hi,hi... To muszę powiedzieć, że przy takich temperaturach wydaje się zimniej niż gdy temperatura otoczenia to kilka kresek poniżej zera, a wody dwa stopnie plus;) Przy lekkim mrozie wchodzi się o wiele łatwiej do cieplejszej wody:) Podobny efekt jak latem nad polskim morzem. Gdy Bałtyk ma plus czternaście, szesnaście, a na plaży temperatura oscyluje około dwudziestu stopni plus to wszyscy narzekają brrr... ale zimno!
Przed kąpielą obleciałem lisinieckie glinianki dookoła:) A garmek  znów odleciał i poleciał he,he... na skróty w linii prostej;) I oczywiście kiwnął mnie o kilometr hi,hi...
W sumie wyszurałem sześć kilometrów na  mundurowo;) Przy "Adriatyku" starszy Gościu widząc jak w magnumach cioram przez plażę zagadnął: "co się pan na misje do Iraku wybiera?" Kiedy odpowiedziałem, że jestem pacyfistą;) Powiedział: "no tak w tym wieku by pana nie wzięli za stary" hi,hi... Ledwo człowiekowi stuknie 60siątka i już mu metrykę wytykają;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13