"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

sobota, 9 marca 2019

przed deszczem...

                                            zrobiłem piętnastkę z seria dziesięciu przebieżek:) 
Podobnie jak tydzień temu planowo trening był na piątek, ale  niestety brak mocy przerobowych he,he...
Dziś też do końca nie byłem pewny, czy się wyrobię. Jednak popołudniu kiedy dostałem hi,hi... przyzwolenie zebrałem się w trymiga;) 
Pohasałem po parku Lisiniec i gdy na garmku pokazała się dycha zjechałem do "pit stopu" he,he... Kilka ćwiczeń na trawniku przy "Bałtyku" i szybko wolno, szybko wolno.....
Świetnie latało mi się szybsze odcinki:) Może dlatego, że wczoraj było wolne? A może forma rośnie hi,hi... Lepiej odpukać, żeby nie zapeszyć;)
Fajnie, że udało się zrobić trening przez zmrokiem, bo to nie murawa jak na boisku;) A nie chciałbym ryzykować jakiegoś nie daj Boże urazu.
Cieszę się też, bo zdążyłem na transmisje meczu Rakowa z GKS_em (3:0:) Pod samym blokiem pokropił mnie jeszcze deszczyk. Który po niedługiej chwili zamienił się w ulewę :( Ma się te chody tam w górze he,he...
😲

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13