"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

niedziela, 13 stycznia 2019

zacznę...

                    od wczoraj he,he... Z rana trzy i pół kilometra po bułki i z powrotem;) W południe wyjście do "marketa" i kolejne cztery i pół. A po południu nauka *człapania* na biegówkach hi,hi... Sukces mały jest, bo tym razem się nie wy...łem he,he...
Tu ciekawostka od zmorsowanych Rosjan:))
 "Добро пожаловать в Россию "
A dziś regeneracja jak na dzień święty przystało;) w zimnej wodzie he,he... Niestety warunki kiepskie:( Znowu odwilż! Ślisko jak na lodowisku;) Ale dałem radę i prawie piątkę w magnumach przedreptałem:)
Temperatura powietrza +1, wody +2 i akurat kiedy zacząłem wchodzić do "Pacyfiku" przypadał deszcz he,he... W wodzie się nie zmoknie;) więc to żaden problem. Gorzej tylko, że po wyjściu z wody trzeba założyć na "grzbiet" mokre ciuchy:( Ale co tam i tak było fajnie! 
Próbowałem nawet nacierać się śniegiem i troszkę poturlać, ale za mało białego puchu:( Czekam na kolejna dostawę hi,hi...
„Jedyna różnica między ludźmi, którzy realizują swoje marzenia, a całą resztą świata jest to, że ci pierwsi pewnego dnia podnieśli wzrok znad książki, wstali z fotela i ruszyli na spotkanie swoich marzeń.” - Wojciech Cejrowski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13