"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 14 stycznia 2019

to było...

                        niezwykłe bieganie he,he... Aura zmieniała sie z minuty na minutę;) Wybiegałem z domu gdy na termometrze było plus trzy stopnie. Pod stopami ciapa chlapa i ślisko:( 
Chciałem zaliczyć Aleje Brzozową i bialskie pola, ale świńskim truchtem hi,hi... dobiegłem tylko do Sanktuarium Krwi Chrystusa. A i tak z "duszą na ramieniu" he,he... bo co chwila kręciłem piruety:( Potem zrobiłem pętle na asfalcie, lecz mimo czarnej nawierzchni cały czas nogi mi się rozjeżdżały;) Poleciałem w kierunku centrum myśląc naiwnie, że tam będzie lepiej hi,hi... Nic z tego mało Kto odśnieża chodniki, a o posypywaniu piaskiem trzeba zapomnieć:( O ile z jezdniami jest wrzawa o utrzymanie to chodnikami nikt sie nie przejmuje:( Kiedyś straż miejska upomniała, a czasem nawet karała. Teraz strażnika ciężko uświadczyć. Wracając cieszyłem się, że udało mi się nie wykopyrtnąć i już nic mi sie nie przytrafi:) A tu w momencie zrobiło sie ciemno i przyszła śnieżyca z gromami z jasnego nieba  he,he...
Lekko nie było! Silny wiatr, nagły spadek temperatury i mokry śnieg smagający po twarzy tak dokuczał, że po szesnastu kilometrach "zwinąłem żagle" hi,hi... Odpuściłem, bo przecież jutro też jest dzień;) Fajnie było! Trochę się "upodliłem" Ale co za dużo to i świnia nie chce he,he...
"Nie wystarczy wyjść na drogę, trzeba iść! Krok za krokiem!" - bł. Jakub Alberione.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13