"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

piątek, 11 stycznia 2019

z dziewczyną...


                                   spotkałem się dzisiaj na morsowaniu hi,hi…
Wiem powtarzam się, ale muszę he,he... Aura biała;) zimowa, przepiękna:) Nad wodą minus sześć! Temperatura wody w "Pacyfiku" niecałe dwa stopnie, czyli jest tak jak powinno być!
W dodatku po wyjściu z wody zauważyłem, że z krzaków obserwuje mnie ładna kobieta hi,hi... 
Szykowałem się na rąbankę, a tu miłe zaskoczenie - "tor wodny" przekopany he,he... A kawałki lodu połączone cienką zmarzliną;) Potem okazało się w rozmowie z Adamem, że był o siódmej kiedy termometr wskazywał -8:)
Nie chcę się powtarzać, lecz muszę to znów wyznać: było fantastycznie!!! 
Myślałem jeszcze o tarzaniu się, turlikaniu tj. baraszkowaniu w śniegu hi,hi.... Ale pokrywa śnieżna jest twarda:( Przydałaby się świeża dostawa sypkiego, mięciutkiego białego puchu. Można wtedy zrobić "orła", lub zakopać sie w zaspie he,he...
Biegowo piąteczka, bo poleciałem na "Bałtyk" na około;) Zlustrowałem kąpielisko przy "Adriatyku" i nawet przez chwile wahałem się plum tutaj? Wybrałem jednak moje ulubione miejsce "pod brzózkami"
W tym roku mój tydzień trwa od niedzieli do soboty;) Jutro wolne, więc koniec dziś he,he... 
I podsumowanie. Pięć treningów biegowych, czterdzieści pięć kilometrów szybszego przebierania nogami, trzy morsowania, jedna sesja trzydziestominutowa na rowerku oraz dwie godziny gimnastyki.

Kto chce wejść na szczyt, musi zaczynać od dołu, a potem iść krok za krokiem, nie przyspieszając go. /Stefan Kardynał Wyszyński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13