"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

wtorek, 1 stycznia 2019

pierwsze...

                                     "koty za płoty" he,he... pierwsze wyjście, pierwsze dwanaście kilometrów w Nowym 2019 Roku:) 
Grunt to dobrze wejść od początku w regularne bieganie;)
Pierwsza kratka w dzienniczku zapełniona, więc nic innego jak tylko "iść za ciosem" hi,hi...
Dzisiejsze Noworoczne bieganie było świetne! Temperatura jak na styczeń jesienna;) Plus pięć stopni Celsjusza i lekki deszczyk. 
Po żegnaniu Starego i powitaniu Nowego Roku takie "oczyszczające" tuptanie pozwala zapomnieć, że znów się jest o rok starszym he,he...
Odwiedziłem moje ulubione miejsca przy biegowych trasach i przez rok nic się nie zmieniło wszystko jest jak było;)
Ten rok będzie dla mnie przełomowy, bo niestety, albo stety przechodzę do kategorii M60 hi,hi... Oj jakoś ciężko będzie mi się przyzwyczaić:( Ta piątka z przodu zawsze chyba lepiej wyglądała he,he... Cóż czas leci i na "układy" nie ma rady;) Byle do kat M80 hi,hi...
Stary rok pożegnany. Czas zamknąć ten przedział czasu, bo co było już się nie wróci. 
„Wczoraj do Ciebie nie należy. Jutro niepewne... Tylko dziś jest Twoje” -  św. Jan Paweł II
Czas zatem na "inwentaryzacje" he,he...
W 2018 nabiegałem 2557 kilometrów w 244 wyjściach. Biegałem przez 273 godziny;) Uczestniczyłem w 10 zawodach podczas których przebiegłem 210 km.
Były jeszcze prawie regularnie cotygodniowe gimnastyki,  marsze, rower i morsowania:)
Bardzo dziękuje Wszystkim za noworoczne życzenia, dowody sympatii i wyrazy wsparcia:)
Zawsze powtarzam oby ten Nowy nie był gorszy jak Stary to będzie okey:))

Przysłowia na dziś:
„Nowy rok jaki, cały rok taki”
„Na Nowy Rok przybywa dnia na barani skok”
„Gdy na Nowy Rok plucha, ze żniwem też będzie pokuta”
„Jaką pogodę Nowy Rok oznaczy, taką i w sierpniu Pan Bóg uraczy”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13