"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 31 grudnia 2018

Na Nowy Rok...

                                Przyjaciołom, znajomym, a nawet ludziom mi nie przychylnym  życzę wszelkiej pomyślności w dobrym zdrowiu.
Szczęśliwego Nowego Roku 2019! 
Sylwester to dla mnie szczególny dzień he,he... 
Dziewięć lat temu dokładnie w sylwestrowe przedpołudnie razem  z Teresą po raz pierwszy weszliśmy do zimnej wody;) 
Wtedy na kanale "la manche" łączącym "Bałtyk" z "Adriatykiem" zwanym też przez ciepłolubnych "szyjką" hi,hi... 
W świetnej zimowej aurze było to coś niesamowitego, niepowtarzalnego i fantastycznego:)
Dzisiaj to pamiętne wydarzenie uczciłem pięciokilometrowym biegiem i zanurzeniem w "Pacyfiku" he,he...
Moja dziewięcioletnia przygoda z morsowaniem jest wciąż rewelacyjna:))
Zmieniało się miejsce, zmieniali się ludzi, ale dobroczynny wpływ na organizm i satysfakcja jest coraz większa:)) Chyba dlatego, że wraz z doświadczeniem coraz bardziej wiem "z czym to się je" hi,hi... Chociaż szczerze mówiąc cały czas się uczę czegoś nowego he,he...
Pozostaje podsumowanie 2018 roku, ale zostawiam je, bo jeszcze Stary Rok trwa he,he... 
W następnym poście "za rok" będzie remanent;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13