"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

czwartek, 3 stycznia 2019

przyprószyło...

                                            he,he... i podobno ma dopiero zima nadejść;) Na razie sypie z przerwami, ale śniegu tyle co "na lekarstwo" Temperatura też nie zbyt niska minus trzy:( Dlatego "na Bałtyku" "Adriatyk" i "Pacyfik" bez lodu:(( Przydałoby się kilka dni nocy ze spadkami temperatury i poniżej zera w ciągu dnia to znów byłyby prawdziwe morsowania;)
Zastanawiałem się, czy dziś krótkie bieganie z pluskaniem, czy dłuższy bieg? Wybrałem drugą opcję, bo może do jutra zrobi się konkretna zima hi,hi...
Ślisko dzisiaj! dreptałem zatem uważnie stawiając stopy, coby nie zaliczyć padu;)
Pokręciłem się po parku Lisinieckim i przyległej okolicy;) Wydeptałem wolno, ostrożnie trzynaście kilometrów i miałem ochotę na jeszcze hi,hi...
Zastanawiające, że nie spotkałem żadnego biegacza na swojej biegowej ścieżce:( Za to co rusz "wpadałem" dziś na panie z kijkami he,he...
Może wystraszyli się zimy;)? A przecież zimowe bieganie "po białym" jest kapitalne:)
Ostatnie zimy (od kiedy kupiłem narty)  są łagodne z niewielkim śniegiem, ale bywało już w mojej "karierze" biegowej, że wracałem po bieganiu  niczym Died Moroz hi,hi... 
Ale było fajnie!!! Minus osiemnaście, a my po bialskich polach w śniegu do połowy łydki;) I daliśmy radę! 
Chociaż "upodliliśmy" się w kopnym śniegu to gęby nam się cieszyły:))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13